wij werken voor Lifefitness

creative communication

M10o93H7pQ09L8X1t49cHY01Z5j4TT91fGfr - Noordhof Ambrasoft Familiepakket box ×
M10o93H7pQ09L8X1t49cHY01Z5j4TT91fGfr - Noordhof Ambrasoft Familiepakket inlay ×
M10o93H7pQ09L8X1t49cHY01Z5j4TT91fGfr - Noordhof Ambrasoft Tafeltopper ×

Ambrasoft

AmbraSoft is de grootste leverancier van educatieve software aan nederlandse scholen. Meer dan 1,4 miljoen kinderen op 5.500 scholen gaan dagelijks aan de slag met de educatieve software van AmbraSoft, om zich in allerlei taal- en rekenonderdelen te ontwikkelen. Ambrasoft werkt samen met Cito.

Opdracht
De marketeers van Ambrasoft vroegen ons een verpakking te ontwikkelen voor het Familiepakket, bedoeld voor thuisgebruik, dat zich duidelijk onderscheidt van het Schoolpakket. Tevens is gevraagd een ondersteunend premium te bedenken.

Aanpak

Om onderscheid te maken van de bestaande rechthoekige DVD boxen, ontwikkelde het creatieve team van nu:rotterdam een bewaarblik. De ronde tinnen box bevat een DVD en instructieboekje en werd voorzien van opvallende graphics. Hierbij werd gebruik gemaakt van bestaande AmbraSoft iconen. Bij het ontwikkelen van het premium is gekozen voor een Tafelwaaier waarmee kinderen tafels kunnen oefenen.

Resultaat

Het Familiepakket is online te bestellen in de webshop van Noordhoff uitgevers en wordt vanaf nu geleverd in een exclusief bewaarblik.


 

< >
  • verpakkingsvorm
  • verpakkingsdesign
  • instructieboekje
  • premium

Opdrachtgever

Ambrasoft

Partners
Strategie: nu:amsterdam